By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 2-Jun-2010 06:54 Email | Share | Bookmark
Banjir OOO Banjir

Semalam (01/06/2010) Mira MC..hubby mira pun MC sama. Macam pakat-pakat sakit plak kan..hehehehe..apa nak buat dah sakit pasal keadaan cuaca tak menentu agaknya...sampai badan ni pun dah naik kompius...

Ok ni nak citer pasal kejadian banjir kat umah Mira. Pertama kali dalam sejarah perumahan mira banjir...tak tahulah apa punca nyer tapi rasanya sebab longkang yang sedia ada tu macam tak dapat nak menampung air hujan yang banyak itew...sib baik kami MC..kalu tak mau kete hubby mira pun jadi mangsa...tapi kesian gak pada mangsa yg kena tuh...ye lah..masa ni time kerja mana dorank tau kan..balik-balik kete dah tak leh nak stat...mau tak sedey....so dari sekarang kenalah beringat...





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net