By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 8-Feb-2010 14:50 Email | Share | Bookmark
Tonton Wayang Adnan Sempit

Salam semua....hehehe itu dia mood update semakin menganas nampak...sekarang ok
sikit...dah ada mood nak update...korank pun komen kat fp mira ni..so mood nak update
lagi kuatlah...hehehehehe...

Sebenarnya aktiviti dah lama dah...citer ni kami tengok masa mula-mula keluar..tapi
sekarang baru nak update...tak kisahlah kan....sebelum tu Mira nak ila g umah Watie dulu...
tapi tak sangka plak...ada rezeki nampaknya..watie siap masak untuk dinner. Aduh susah-
susah jek watie ni...tapi ok gak..kenyang perut kami ha....

Ila orang yang terakhir berhenti makan....bukan main kusyuk lg dia makan udang ha..


Kitaorank tak de pun booking-booking tiket ni..ni pun pakai redah jek gi KLCC...mula-
mula tu penuh sebab ramai yang dah booking...tapi kan...kalau dah dinamakan rezeki
kan..tetap ada....budak kat kaunter tu jual gak tiket kat kami sebab orang yang booking
tiket tu tak ambik tiket...so dapatlah kami tempat duduk yang selesa....

Posink sebelum tayangan...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net