By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 5-Feb-2010 02:28 Email | Share | Bookmark
Makan & Putrajaya

Yeahhhh hari ni Mira update lagi...amboi...rajin plak kan ..hehehehe..mulalah mood rajin dah datang..
harap-harap mood ni bertahan lama yek...klu tak alamatnya korang menyepi lagi dari melawat FP
Mira ni...

Ok, kali ni Mira nak update aktiviti kami yang tak dirancang..pada mulanyer Mira nak keluar makan dengan
Hubby dan kenkawan dia..tup tup dapat koll dari ila ajak kluar makan kat luar...setelah mendapat keizinan
si somi Mira dapat join dorank...bukan aktiviti apa pun klu tak aktiviti makan..kali makan kat Yankie Hut kat Bangi...best Restoran ni..sunyi...romantik jek..nak makan pun tenang jek...cuma kitaorank je tak tenang..sebab lapo..kehkehkehkeh



Lepas makan kenyang-kenyang kami semua terus ke Putrajaya...saja jek nak ambik angin malam
sambil posing-posing tah apa-apa..hehehehe...layan je lah yek




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net