By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 10-Nov-2009 14:45 Email | Share | Bookmark
Terengganu Ahad (Hari Berangkat Ke KL)

Sori kenkawan semua...Mira terlewat update arr..2 minggu ni agak sibuk dengan acara
sendiri..dengan kenduri kawin ler...itu ler..ini ler...hari ni baru leh update.

Ok ni citer terakhir percutian Mira dekat Terengganu. Pada hari terakhir pun sempat gak
jenjalan kat Kuala Terengganu...temankan kawan hubby Mira yang nak beli barang. Nak
jenjalan tak tahu jalan. So layan je lah dorank....

Sebelum keluar meninggalkan banglo..kami semua sempat lg bergambar kenangan..
insyallah tahun depan leh datang lagi..


Bergambar kat pintu masuk Banglo


Kalau dah datang Terengganu tak sah kalau tak pegi Masjid Kristal...apa yang boleh
Mira katakan...Masjid Kristal ni memang cantik sangat-sangat..




Ni plak masa melawat Taman Tamadun Islam..gambar ada banyak lagi tapi Mira
masukkan yang ini aje..lagi pun dah maleh nak pilih gambar...


Yang ni masa dalam perjalanan balik ke KL...masa ni Mira baru tingat sangat nak
makan SATA..Mira memang suka SATA tapi yang kat KL nih kureng sedap arr...
masa tengah cakap tingin..tup tup ada depan mata. Kebetulan plak kenkawan
hubby pun nak beli...apa lagi singgahlah memborong...borong borong gak tapi yang
bestnyer tuan kedai siap bagi rasa free lagi..bukan setakat 1 cucuk (1 cucuk ada 4) tapi bercucuk dia kasi..dah lah tu siap bagi minum air free...alhamdulillah murah rezeki
makcik tu...Mira beli banyak gak...ikan masin pun Mira borong...fresh lagi....


Jalan punya jalan perut lapalah plak..so destinasi terakhir kami melepak dan berehat
kat Kawasan Pantai Temasik...bila dah order makan Mira sempat gak melayan
member hubby yang duk sibuk suruh ambik gamba dorank ni...gila berposink jugak
dorank ni tau....



OKlah setakat itu saja cerita Mira kat Terengganu...abih dohhh...ntn layan citer lain
plak ye...

OK award kali ni Mira nak kasi Kurie...ini award pertama dari Mira....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net