By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 23-Oct-2009 08:06 Email | Share | Bookmark
Citer lepas (Buka Puasa @ KDE)

Aduhai...Mira dah ketandusan idea dan cerita ni...malas nak citer dan tempek gambar raya..raya pun
dah habis...oklah..belek punye belek terjumpa plak citer berbuka pose kat KDE..walaupun dah lama
Mira nak jugak syer masa kami beramai-ramai berbuka puasa kat sana. Boleh tak..Boleh kan..

Masa berbuka puasa ni yang ada Mira ngan Hubby, Watie dan Arin, Kak Azue dan Nuyin, Ila dan Salleh.
Yang lain ada hal masing-masing.

Makanan kat sana banyak sangat, pilih jek nak makan apa..melayu style ada, cina style ada,
MatSaleh style ada, itu style ada, ini style ada..pendek kata MACAM MACAM ADA

Orang pun ramai giler...tapi kan mcm biasalah...kami ada lah pasukan yang terakhir memblahkan diri dari situ...

Jom layan gamba




Lepas makan dan kenyang...posink lagi depan pintuk masuk restoran


Ni plak aktiviti 2 lelaki ribena yang tingin main playground. Ingatkan Nuyin jek yang merenggek nak
main..rupa-rupanya....(korang tengoklah sendiri keriangan mereka)....Nuyin pun sampai tercenggang
tengok aksi Pakcik Arin dan Pakcik Salleh ni...



Award yang ke-5 buat Dana...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net