By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 19-Oct-2009 02:10 Email | Share | Bookmark
Jenjalan Beraya

Assalamualaikum...
Apa yek nak citer hari ni...Mira ni tak berapa nak becerita tapi klu jumpa tu tak reti duk diam...
errrmmm....oklah kali ni Mira nak kongsi aktiviti Mira bersama Kak Azue, Watie Dan Ila gi
jenjalan raya ke beberapa rumah kenkawan antaranya rumah Pidah kat Seri Kembangan,
Umah Kak Yati Kat Bandar baru Bangi ngan Umah Eayda kat Banting.. Tima kasih kat semua atas jemputan OH tu yek...kenyang sungguh perut kami...jom ler layan beberapa gambar yang sempat Mira snap..kali ni gambar tak banyak sangat sebab mula-mula perut lapa sangat...pastu kenyang sangat

Ni masa beraya kat Umah Pidah...Maaf ye hanya gamba ini saja yang sempat snap..First rumah yang kami serbu...masa tu perut jangan tanyalah lapa giler..mau tak nyer...kira bekpes kat umah Pidah ni..apa pun tak makan lagi...sampai jek tengok meja dulu..duk jap terus ambik makanan dan ngap...byk gak makanan kat umah Pidah..ada Soto Nasi, Bihun Sup, Kuah Kacang, Krimpuff, Kuih, Bikut Batik dan air jambu yang sedap dan manis-manis buah itew...i like....tapi jangan tak tau..sempat gak Mira tapau biskut batik ngan krimpuff...sedap giler beb...dalam keter kami duk bantai makan....marbeles gua cakap luuuu


Lepas beraya umah Pidah kami semua berangkat ke Rumah Kak Yatie dari FB...berpusing-pusing gak cari umah Kak Yati nih tapi tak sesat pun cuma tak ingat jalan jek..Sampai kat umah Kak Yati kami makan gak..Kak Yati buat Bihun Sup ngan Makaroni Goreng....Sedap...

Si Suami sibuk park keter dan berborak....Si isteri dan Dara tetap dengan Posink bawak pokok..


Bergambar ngan Kak Yati


Lepas ni distinasi kami nak ke Banting umah Eayda plak...tapi kami pergi berempat..bujang-bujang semua sebab nyer para suami semuanya ada kerja dan ada hal..setelah diizinkan kami pun bergerak solo...bujang gitew...masa tu tak seda diri jap...

Dengan berpandukan plan tanah kami semua selamat sampai kat umah Eayda..tak sesat pun..lancar jek perjalanan kami. Kat umah Eayda pun macam-macam ada..nasi beriani ada..kuih ada...bihun goreng ada laksa pun ada..Mira makan laksa ngan buah-buahan jek..dah kenyang sangat dah masa tu...Lepas makan dan nak balik masa tuh..kami pun sempat arr berposing ngan Eayda..



Aktiviti kami tidak berhenti setakat itu..sambung lagi melepakkan diri kat Alamanda..sbb dah bujang kan semua jadi...nak jenjalan dah penat jadi kami lepak kat Burger King sbb ingat nak ambik gamba kat pokok-pokok buluh..tapi tu lah...bila dan berborak dan makan tengok-tengok dah gelap dah..hampeh...nak ambik cantik mcm mana kan..tak berapa nampaklah buluhnya..tapi posink jugaklah....tapi tak puas hati sangat-sangat..



Ok...ini award ke-7 untuk Pau...Silakan ambik ye Pau


Yahooo...dapat award dari Kak Azuedan Ita...cantik seh award ni..den suka den suka den suka...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net