By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 6-Oct-2009 16:01 Email | Share | Bookmark
OH Umah Kzue & Besday Abe Halim

Kejadian ini berlaku pada hari yg sama..dari Rembau Mira terus hantar mertua kat Desa Pandan dan tanpa balik mandi kami terus menuju ke destina rumah ke-7 (7 Perhentian dah ni) iaitu ke rumah Kak Azue kat Puchong..Masa tu jam dah menunjukkan dah pukul 10.30 malam. Agak lewat nak ke rumah Kak Azue tapi disebabkan dah janji Mira tunaikan janji itu...alhamdulillah ramai yang ada. Tapi tak sempat nak jumpa Wana dan Kak Zuraidah dari FB...gambar pun tak banyak. Masa ni dah penat sangat nak ambik gamba dan posink pun kureng. Jom lah ye....layan gambar apa yang ada jek...





Komenter terpantas buat kali-2 untuk Ita...Tahniah Ita


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net