By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 2-Oct-2009 02:57 Email | Share | Bookmark
Raya Sekitar Rembau & Somban

Memandangkan sekarang semua ada mood raya..so mira tempekkan gambar raya lagi..dalam sebulan ni korang tengoklah gambar raya ye..nak gambar apa lagi kan...dah itu aje aktivitinya...

Kali ini 1 hari beraya kat sekitar Rembau, Pedas, Linggi dan Somban..dapatlah terjah beberapa rumah (6 rumah) sedara belah Suami. Tapi malamnyer Mira sempat gak gi OH dan Besday Celebration kat umah Kak Azue..ha yang itu Mira update kendian OK...saje je nak suruh korank terjah kat FP Mira nih... Tak yah citer panjang yek..tengok ajelah gambar raya kali ni...









Ada beberapa rumah yang Mira nak snap gambar...mula-mula tu memang mood ok tapi dah masuk rumah ke-4 semua dah malas...mana tak nya...dahlah panas...penat..kenyang giler plak tu..perot Mira ni sampai dah ketat tau..tak ada ruang lagi nak isi... ...

Ok kali ini mira nak tempek award-award yang lepas yg Mira belum kasi lagi...HD dah sihat..barulah boleh buat...mood pun dah kembali ok sikit

Untuk Kak Baayah (Terpantas buat kali ke-6)


Untuk Abang Meor (Terpantas buat kali ke-2)


Untuk Gebang (Terpantas buat pertama kalinya)


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net