By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 31-Jul-2009 02:43 Email | Share | Bookmark
Besday Celebration..Kak Azue & Salleh

Assalamualaikum semua kenkakawan ku sekalian... Aduhaiiiii..rasanya lama Mira gak tak update...terjah fp kenkawan pun Mira tak sempat...bukan apa sekarang ni Mira banyak habiskan masa kat FB...layan itu layan ini..tu yg terlupa jap nak update...

Ok Ok..tak nak cerita panjang. Ni Mira nak citer aktiviti besday celebration Kak Azue dan Salleh merangkap berkarok sampai ilang sore.... sapa ye yang konker mic... ada lah budak tu...ngan abang nakalnyer....yang bestnya sampai repeat 2-3 kali tuh...power sunggu sore dak pidah....

Ni beberapa piccas sepanjang berada kat karok tu...ni Mira ada cilok piccas dari Dak Watie (akak cilok sikit yo watie) dan dari Lensa Kak Azue:-D




[/IMG]http://i567.photobucket.com/albums/ss119/azueriena4/7-2.jpg[/IMG]

Surprise kek untuk Salleh



Surprise kek untuk Kak Azue plak




Ni plak...beberapa aksi dari kami....




Quote:
Buat kali ke-6 award ni Mira serahkan pada Saudari Pau http://fauzana78.fotopages.com/ ...amboi makin cepat dan menganas pau mencopot yek...ok pau..award ko den dah siapkan..ambik yo..


Quote:
Ni dapat award dari Pidah...Thanks Pidah...cantik award ko ni..tp naper paler akak sekerat jek...tak aci tau
[IMG]http://i668.photobucket.com/albums/vv43/msr_rafidah/episod35karaokeatredbox-kakmira.jpg[IMG]


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net