By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 24-Jul-2009 01:13 Email | Share | Bookmark
Martabak Mengkasar ... akhirnya dapat jugak rasa

Mira sebenarnya memang teringin giler nak makan Martabak Mengkasar ni. Dari N3 member-member FP pegi makan kat Pahang tu...sejak tu rasa nak sangat rasa...macam manalah rasanya kan..Dahlah Mira ni memang penggemar Martabak..dalam hati mesti kena makan ni...

Bila Watie ngan Kak Azue cakap Restoran Martabak ni akan dibuka kat Wangsa Maju lagilah membuak-buak rasa nak makan...Perancangan ngan TKB pun dah banyak kali di buat tapi belum rezeki kot..asyik tak menjadi je...Dan pada hari Isnin lepas....Mira ajak adik ngan Somi gi makan sana...kali ni terus ok...apa lagi terus arr siap-siap..masa tu dah nak pukul 10 malam...Mira tepon Dana ngan Kak Azue tanya lokasi...nasib baik senang carik...tak yah nak pusing-pusing. Sampai jek sana Restoran tu lenggang sikit..maybe dah lewat kot, nasib baik bukak lagi kalau tak kempunan lagi mira jawabnya...




Quote:
Mira nak kasi Award Komenter Terpantas buat Ita http://ita-razif.fotopages.com/. Ni award pertama untuk Ita ni..so ita len kali copek yo..nanti leh den buek award khas utk ko



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net