By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 20-Jul-2009 01:18 Email | Share | Bookmark
Up & Down Town

ASSALAMUALAIKUM SEMUA

Oklah kali ni Mira nak citer pasal XTVT pada malam jumaat minggu lepas...Ni sebenarnya XTVT nak cari makan. Setelah bincang akhirnya kami bergegas ke Uptown Damansara..Jam pun dah pukul 11 malam..eemm baru nak kluar rumah...sampai jek kat kedai tu tengok-tengok dah tutup...tak tahulah kalau tak bukak atau dah tutupkan. Nampaknya bukan rezeki kami..tup tup tup nampak durian lagi...eemmm apa lagi..serang arrr..kali ini makan durian kat Durian Kualiti betul-betul kat Uptown lama...aduhaiiiii memang berkualiti habis.....kali ni makan 3 bijik durian je tapi puas sangat-sangat..memang piauuu punya rasa...kitaorang makan durian 101, Durian Labu Emas ngan Durian Raja Kunyit...3 bijik ni aje dah RM 95.00..tapi puas giler....dan yang bagusnya gerai ni..semua disediakan..tisu, tempat basuh tanggan pada tiap-tiap meja dan air free...tp air kosong arr bukan air botol atau tin tau...ha....kalau-kalau nak rasa leh lah korang try makan durian kat sana...kualiti habis




Lepas makan puas makan durian kitaorang plan nak jalan plak...tapi kat mana yek...eemmmm DOWNTOWN CHERAS....so bergegaslah kami kesana...taklah sopink apa pun cuma rembat 2-3 jenis barang jek...


Lepas penat jenjalan...perot lapa lagi...emmmm nak makan apa plak yek..tak nak lah makan nasi atau makanan berat yang lain..tiba-tiba ternampak barisan peniaga yg menjual steamboat dan satay ikan..aduh sedap jugak sesekali layan makan kat sini..lagi pun ada table kosong...kami pun apa lagi duduk arr kat situ...memilih dan menikmati steamboat dan satay ikan....tiba-tiba tingat plak masa zaman sekolah-sekolah dulu...sementara nak tunggu bas sekolah mesti beli satay ikan kat pak indon nak motokar...




Beberapa piccas pohon tempat kami mamam...


Quote:
Ni Mira nak tepek award yang dapat dari Dana http://houridana.fotopages.com/ ...tima kasih ye Dana.


Quote:
Ni plak dapat dari Zai Kulim http://zbintim.fotopages.com...ikutkan dah byk gak dapat award dari Zai tapi tak rekod plak..Sebagai tanda tima kasih Mira pada Zai..Mira sematkan award di sini..Pada Zai..tunggu kedatang kami ke Penang yer...Semua dok pakat nak gomol Akif ni..standby ye..


Quote:
Tahniah pada Kak Bay http://kimiein.fotopages.com/ atas mencopot terpantas di FP Mira kali ni..Ni award Kak Bay yang ke-5 tau..so Kak Bay sudi-sudilah menerima award dari Mira yang tak seberapa nih..harap Kak Bay sudi menggantungnye di rumah Kak Bay



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net