By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 6-Jul-2009 08:55 Email | Share | Bookmark
Karok N Gelek Sakan@Redbox Pavilion

Ahad 5 July 2009
Bertempat di RedBox Pavilion, Kuala Lumpur
TKB & TLM telah bergabung tenaga dan sore dalam majlis happening iaitu berkarok...

Pagi-pagi Kzue dah sms tanya den kat mana. Den masa tuh baru lepas mandi..tengok jam mmg den macam dah lambat dah..aduhai hati den dah mengiggil dah ni..tak saba nak berjimba dan berkarok..dan akhirnya seperti yang dirancangkan semua berjalan dengan baik sekali. Tak terucap den masa berkarok tu..semua gila menyanyi..yang bestnya ada backup dancer...hehehehehe...dari awal sampai habis kzue langsung tak duduk diam...nari sana nari sini...dan ada plak penyanyi latar yang mengamatkan suasana.

Ni nak kena plan berkarok lagi ni...den tak puas arrrrr......









Gambar ni den paling suka sangat...tarian dragon ball dari kzue...hehehehe...dan gamba mat & minah rock...yeah....yeahhhhhh



Quote:
Ni den nak tempek award dari KZue http://azueriena.fotopages.com/ tima kasih kzue..marbeles arr award ni...merah gitew...piwettttttttttt ...i lap u lah kzue


Quote:
Dan den pun nak kasi award pada yg terpantas kali ni...tak lain tak bukan jatuh kepada Dik Dana http://houridana.fotopages.com/ ....hehehe...ambik dana...so simpan baik-baik tau..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net