By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 3-Jul-2009 01:00 Email | Share | Bookmark
Kenduri Akikah PU3

Ini masa Majlis Kenduri Akikah Puteri Sulung pada Sepupu Mira. Tapi kalau korang perasan mesti tak nampak acara masa Majlis tu kan. Bukan apa..Mira tengah sibuk masa tuh..Johar pun sibuk dengan kerja-kerja kenduri jadiiiii tak adolah gambo nyer yang ada pun masa makan-makan itu pun bila tetamu dah reda...tengok tuh..Mira pun sampai tak sempat nak salin baju pun. Pakai T-shirt je..sempat tukar tudung jek..nampak sangat sibuk tuh...Layan lah dengan beberapa piccas yang tak seberapa nih..





Code:
yahoooo akhirnya dapat jugak mira memboloskan diri kat FP watie..mak aii bukan susah lagi nak mencopot kat FP dia...OK Dak Watie..akak sematkan award cun tu kat sini ye...tima kasih cayang....


Code:
Komenter terpantas diberikan lagi kepada As iaitu Mama Ain http://aensufia.fotopages.com/ buat kali ke-2...memang pantas sekali As mencopot yek...teruskan lagi usahamu ye As..sudi-sudilah menerima award seterusnya ini...gantung kat umah ok...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net