By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 27-Jun-2009 15:41 Email | Share | Bookmark
Wonderful Birthday Party

25 Jun 2009 jam 8.30 malam...Bertempat di Restoram JM Beriani House, Bangi berjumpalah kami semua di Majlis HariJadi Nuyin anak kepada Kak Azue....walaweiii meriah sangat-sangat dan hepi giler...tak teruncap dengan kata-kata....Tima kasih jugak kat Abang Rahim dan tenaga pekerja semua atas layan VVIP pada kami...Sporting habis arr Abang. Rahim ni...Len kali join TKB yek...Ha....korang tengok saja gambo kemeriahan tersebut





Lepas tu sambutan untuk Wana plak..kebetulan bulan yang sama. So kita sambut semua nyer sekali..nampaknye ramai yang sambut besday bulan 6..kan kan..kan



Jeng..jeng...jeng....ada kejutan untuk Madam CTone...iaitu sambutan anniversary ke 10 beliau. Kebetulan sama tarikh dengan besday nurin. CT mmg tak tahu kezutan ni...punyalah dia terperanjat sampai menitiskan air mata tau..tapi aku tak sempat ambik arr..kamera x de kat tangan aku ketika itu



Inilah beberapa piccas kegembiraan kami...jelas dan terbukti persahabatan kami ibarat adik-beradik..






Ni plak antara menu yg sempat aku snap..sebenarnya ada banyak lagi makanan dan minuman..tapi memandangkan kemera ni selalu berada di tangan Mr. Johar tak sempatlah aku nak snap gambo yg lain...ni aje yg sempat..tapi aku cakap kat korang..makanan kat sini super sedap giler...aku nak makan sini lagi weiii


Gambar masa nak balik ni..sempat lagi bergumbira...


Code:
Buat kali kedua ni aku nak kasi award kat Presiden TKB iaitu Dak Ina http://fazzarinna.fotopages.com/...sapa tak kenal dia kan...OK Na...ko ambik award ni..jgn simpan buat pekasam plak..ko tempek kek umah ko yo..


Dapat Award dari Pidah...
Code:
Ini plak aku dapat dari Pidah aka bini sarip aka sirap...tima kasih dik..len kali akak mencopot lagi kek fp ko


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net