By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 20-Jun-2009 10:59 Email | Share | Bookmark
Oldtown Coffee



Den sempat jugak gi Jusco Seremban 2..selalu kalau balik kampung memang tak sempat pun nak jenjalan. Tapi pada hari tu den nak pegi umah pak sedara laki den ngan jusco ni jek. den nak cari kasut ngan handbeg tapi tak ada yang berkenan plak. Lagipun den rasa kat sini boring arrr. Jusco kat sana tak lah sebesar mana pun. Bangunan jek yang besar tapi jusco kecik je...banyak kedai-kedai sewa..tapi tak memenuhi citarasa pun. Den paling lama tengok ikan kat akurium tuh...cantik



Lepas jenjalan laki den kata nak manjer makan kat SR sempena besday den..tapi pegi-pegi jek...aikkk dah penuh...tak ada tempat kosong arrr..malas plak den nak menunggu..last-last den ajak makan kek oldtown je...sebelah je ngan SR nih..nasib baiklah den ni penggemar roti..leh lah makan roti kat sana. Nak makan berat-berat dah lewat petang...so den oder roti pelbagai jenis...kenyang jugak...makan ni den manjer laki den..SR tu nanti den nak tuntun jugak



Tengah syok makan pak sedara laki den call dan suruh balik cepat...kelam-kabut den menelan roti tuh...nasib baik tak tercokek...dia suruh ambik sepupu den tu dan pegi Pasar Malam kat Salak...pak sedara aku tuh beli durian bukan main banyak sampai penuh bonet keter...katanyer nak makan dan separuh tuh nak buat tempoyak..


Code:
Den ucapkan tima kasih kat Dana http://houridana.fotopages.com/ sebab poskan adeyah untuk aku.. dan juga kepada Snap Malaysia http://www.snapmalaysia.com/index.php/topic,424.0.html atas ucapan mereka semua..


Buat kali ke-3 Wani http://norwaninorwi.fotopages.com/ telah menjaya memboloskan dirinya ke komenter terpantas den. Wah Wani semakin cepat ko ye..nanti kumpul banyak-banyak tau. Rajin-rajin lah singgah sini .. OK


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net