By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 27-May-2009 10:49 Email | Share | Bookmark
Zoo Negara (Part 1)

Seperti yang telah dijanjikan....Mira update citer pasal outing kat Zoo Negara bersama DOD ngan Abang Meor. Ramai jugak yang ikut serta termasuklah geng-geng TKB...antaranya Den, Watie, CTOne ngan Pidah...Iezah ngan Idida pun ada...First time ni jumpa Idida and famili...peramah orangnyer tapi dia tak dapatlah nak ligat sangat sebab bawak anak kecik kan...Anak dia...ya ampun..Nafisa tun comei sangat...suka sangat dengan mata dia yang mengoda tuh...

Watie adalah orang paling lambat sampai..dia lambat pun sebab bawak bekal untuk kitaorang makan aitu mihun goreng. Amboi rajin beno watie ni..siap masak tapi den tak merasa mihun dia sebab den dah melantak kat kedai makan...so member lain yang gi serbu mihun watie...semua kata sedap...alahai rugi plak aku tak rasa kan...hahahaha padan muka aku....hahahaha......

Watie, CTone, Iezah ngan idida balik awal...watie kata dia sakit kepala yang CT plak nak gi SOGO yang iezah plak nak pegi umah adik dia kat Rawang...yang idida mungkin sebab anak mereka kecik lagi kot...mungkin rasa tak selesa...lagi pun Nafisa sampai nangis-nangis tengok haiwan kat Zoo nih..Nafisa takut agaknyer...jadi tinggallah Den ngan Dak Pidah...Pidah bukan main menembak sana menembak sini yang den pulak tak tembak apa pun...tembak pun sikit je....sebab laki den yang lebih-lebih ambik gambar...aikkkk ni sudah pusing cerita...itu kamera dia kasi den tapi dia yang terover...kah kah kah kah...rasanyer nak kena beli sorang 1 kot...wakakakakaka....botaklah kepala laki den kang...kah kah kahhhhhhh

Ok jomlah layan pengembaraan Mira kat Zoo ni....






Dah cukup sampai sini je gambar...besok-besok sambung part 2 plak...hehehehe

Cewahhhhhh buat kali ke-2 adikku watie http://shahwatie.fotopages.com/ tersayang telah berjaya mengecop tompek terpantas...mmg pantas ko dik..apo laie ambik award ni...simpan yo...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net