By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 21-May-2009 06:59 Email | Share | Bookmark
Berjimba Kek R&R Kinrara

Gempak memang gempak...gempak dengan makanan dan gelak ketawa kami yang menggilai tak henggat dunio...Aduhai tak saba plak Mira nak letak gambo masa kitaorang berjimba tuh...Salleh....first time jumpe dia nih...ya ampun.....tak kering air liur dibuatnyer...dan kalau bab makan..jangan cakap banyak...berlambak-lambak...korang nak tahu kenapa berlambak-lambak....yang order kat situ satey aje tapi kitaorang semua bawak makanan sendiri...tu yang terlebih-lebih tu...tapi syok ooo....kitaorang rasa dah macam kedai sendiri dah....sebab tak henggat nak balik... ...korang tengoklah sendiri kekecohan pada malam hari yang agak panas.....

Antara makanan yg dibawa dan dibuat sendiri dirumah.....semua sedap


Barisan Sapa Bilang Wanita Melayu Tak Menawan..... (menawan habisssss)


Ni plak barisan Lelaki Melayu Terakhir plak


Aksi2 kami




Wang besa..wang besa....bukan wanglah ..tapi nak ambik keychain dan FM (bukan radio ok) pemberian Salleh...masa ni...ketawa dah tak hengat dunio langsung dah....




Tayang sun flower comei pemberi ila....thanks ila...suka sangat-sangat....


Buat julung kalinyer....K.Zue berjaya berada di komenter teratas sekali http://azueriena.fotopages.com/ ....ok k.zue ambik je award ni...sematkan di FP mu...cewahhhhh....


Quote:
Den ucapkan tima kasih kat :

Kzue : Atas pemberian kopok segera tu...sedaplah kak oiii sampai abis den makan sebungkus...lagi sebungkus johar dan mintak simpan kan..

Watie : Buah Kunin yang sodap sekali...alahai sodap eeehh bau nyer..sampai rumah terus kupas 2 bijik.

Salleh : Kek dari starbak....semua sedap..abislah..makin bam bammmm lah aku nih dah lah tu siap bagi keychain dari Pulau Redang plak tuh..den dan pakai dah...ada kek beg den ni ha

Dana : Fetucini yang sedap giler...thanks ye atas resipi itu...akan akak cuba buat...kalau tak sedap jaga ko Dana

Wawa : Boleh tahan sedap roti john tuh..sodap..banyak daging..leh buat niaga nih...

Ila : Den suka sangat ngan munger matahari tu..den suka..den suka...bila den tengok munger tu den tingat kat ko ila..timo kasih yo...


TIMA KASIH SMUA...I LAP U LAHHHHH


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net