By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 11-May-2009 02:14 Email | Share | Bookmark
Majlis Hari Ibu Yg Simple

Assalamualaikum Semua........apa khabar.....

Ni aku nak syer sikit pasal sambutan Hari Ibu..aku buat simple je....aku keluar pegi beli Kek ngan KFC je....makan-makan ni pun aku buat malam sebab menunggu adik yang belum balik keja....ala majlis ni pun simple sangat yang dihadiri oleh keluarga je.. "SELAMAT HARI IBU MAMA"


Menu simple....KFC.....(ni aje yg mereka nak makan...aku dan naik muak ngan KFC nih....kalau POPEYS ok gakkkk)


Buat kali ke-3 Pau http://fauzana78.fotopages.com/ berjaya berada ditempat teratas sekali...tahniah ibukkkkk...nanti cepat lagi pun..den pun nak memboloskan diri kat ko punye FP Pau...mintak-mintak aura ko tu berjangkit kat den...den dah ambik berkat dah doakan kan den yo




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net