By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 9-May-2009 16:46 Email | Share | Bookmark
Perkahwinan Fawzy & Munirah

Sebenarnya perkahwinan mereka ni dah seminggu berlalu...iaitu pada 2th Mei 2009 bertempat di Dewan Tabung Haji...aku belum ada masa nak update citer perkahwinan diorang nih...Pengantin lelaki tu kawan pada husband aku...dia tu partime bodyguard Mawi...terkejut aku tungok susuk tubuh dia...mak aiiii bukan main besa daaaa....muka pun garang je...tapi hati dia baik.....kan Fawzy.....

Majlis perkahwinan diorang di dijalankan secara protokol...Ya Allah...perut aku ni punye lah lapa..menggigil rasanyer seluruh badan aku ni..nasib baik ada keropok...buah-buahan dan coklat....aku tak hirau dah...perot dah lapa...aku makan je...lantaklah orang nak pandang ke .....tapi bagi pendapat aku....aku lagi suka majlis biasa je...senang...sampai ke terus makan...lepas makan baya tollll

Ni lah sebahagian gambar yang husband aku ambik....hari tu aku baik sikit...duduk diam je...sampai naik kebas montot aku... tapi yang paling bestnyer...lepas balik dari kenduri tuh..kitaorang cari makan lagi..... makan tadi tak puaslah....duduk ngan bos-bos...lauk pun macam dah kureng..nasi je leh tambah....tapi lauk....haiii tengok ajelah bekas dah kosong.....




Dah keluar dewan tu sempat lagi aku bergambar ngan husband aku..pengantin tu tengah sibuk ngan tetamu...so tak de lah gambar aku ngan pengantinnnn Sebelah tu kawan suami aku ngan isterinyer...Man & Ikin..pengantin baru jugak ni...baru 3 bulan kawin


Ni dia...President TKB iaitu Dek Ina http://fazzarinna.fotopages.com/ telah berjaya berada di tangga terpantas sekali....bagus...lain copek copek laie yoooo....den happy sangat...akhirnya dapat jugak kita bertemu yo...ko mmg comei ngan becok...


MY BLOG : http://mirajohar.blogspot.com/


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net