By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 4-May-2009 06:06 Email | Share | Bookmark
Perkahwinan Man & Zai

Ari sabtu lepas aku bersama kenkawan suami ku itu menghadirkan diri kat Majlis perkahwinan kawan mereka. Kitaorang konvoi beberapa bijik kereta. Sebenarnya kitaorang sampai lambat...tapi bukan sebab sesat tau....tapi lambat sebab menunggu sorang member ni balik dari keja...gedebak gedebuk pukul 2.00 petang baru bertolak dari rumah...sampai kat rumah peranten dalam pukul 2.30 petang macam tu. Sampai kat sana tengok orang dah ramai balik...memang dah clear..kitaorang apa lagi buat macam majlis kitaorang lah...

Ingat nak ambik gambar ngan pengantik kat pelamin..tapi pelamin pun dah kemas...maakkk aiiii bukan main cepat daaaa....kitaorang sempat tengok pengantin potong kek aje...so tak de lah gambar ngan pengantin ok...yg ada pun yang sempoi-sempoi aje...lagi pun pengantin tengah sibuk berpossing untuk album mereka....



Masa ini tengah berkumpul....dan berarak nak rumah pengantin...


Ini je gambar bersama pengantin yang aku sempat snap



Aku ngan somi terchinta


Ini plak puc sebelum balik...susah sangat nak bergambar ngan pengantin...alih-alih member somi aku tuh yg suruh kitaorang je yg bergambar....maklumlah laki bini tengah gile bergambar sebenarnya


Ok...kali ini aku nak bagi award komenter terpantas kat LAILY...sesiapa nak kenal Laily lebih lanjut bolehlah ke FP dia yek http://lailylie.fotopages.com/


Yahoooo aku dapat lagi award dari Pau buat kali ke-3..ni ha aku tepek kat sini...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net