By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 3-Mar-2009 01:52 Email | Share | Bookmark
Jumpa TKB @ Majlis Perkahwinan Adik Amy

Akhirnya dapat jugak Mira bersua muka ngan TKB kat Majlis Perkahwinan adik Amy http://rozamy.fotopages.com/ ahad lepas. Mira ada orang pertama yang sampai...haiii mana plak semua nih pastu tiba2 tengok pau muncul...call watie dia baru nak keluar...hampeh betol...dia paling dekat tp lambat lah plak... banyak kije ke watie oii... jomlah layan beberapa pic semasa kami di sana....

Amboi watie bukan main panjang lagi muncung ko...




Punyalah sibuk ambik gambar...sampai gambar aku dengan Amy pun tak ada....
Tinggi rupanya dak Amy ni terasa plak diri ku ini pendek...nasib baik pakai kasut tinggi nampaklah tinggi sikit .


Ni plak adalah sebahagian cenderamata dari Amy buat kami.....
** sedap rupanya lolypop ni padanlah anak pau farah ngan yusri suka....kalau den thau sedap den mintak banyak-banyak


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net