By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 2-Mar-2009 02:20 Email | Share | Bookmark
Tonton Bola

Ni cerita hari Jumaat lepas. Rasa nyer tak basi lagi kot...tak ada masa nak update..Sabtu ngan Ahad memang full aje program tuh....Sabtu lepas ingat nak keluar KL ngan member tapi tak jadi plak sebab makcik kawan Mira tuh meninggal dunia...so projek ari sabtu...projek kemas rumah secara besar-besaran...sekarang rumah dah bersih giler

Ok kita sambung balik citer...jumaat lepas hubby cakap dia ada lawan bola kat Padang MPPJ...jadi selepas waktu kerja hubby ambik mira dan terus kesana. Sebelum tu mira ada call hubby...mira lapar gila nih...mira suruhlah beli kuih..alih-alih dia belikan Pizza dari Ancasa Hotel...sememangnyer mira suka sangat ngan Pizza kat situ. sedap sangat..entahlah memang kena ngan selera mira....

Sampai je kat padang mira bukannyer tengok sangat perlawanan bola tuh tapi sibuk dengan makan...tak tahan lah perut lapa giler






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net