By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 27-Feb-2009 04:05 Email | Share | Bookmark
Kambing OH Kambing

Kali ni baru ada peluang nak ikut sepupu g kat kandang kambing...nak tengok sendiri saiz kambing nih...kambing ni bukan sebarang kambing tau..bukan macam kambing yang biasa kita tengok tuh...kambing ni besa sangat...besar macam anak lembu...naik takut mira tengok kambing sebesar ni...hajat dihati nak bagi makan tapi tak berani lah plak....arrggghhhh bergoyang kandang tu dihentak nyer....mana tak nyer dah petang baru nak bagi makan. marahlah kambing-kambing nih....nasib baik tak kena tendang

Sempat jugaklah mira berpossing kejap...sebenarnya takut...asyik pegang je tiang tu...ni pun tunjuk-tunjuk berani je



lepas bagi kambing makan..kami beralih plak kat kolam ikan keli....ya ampunnnn banyak bangat sihhh...tapi maap leee mira tak makan pun ikan nih...jangan kata nak makan nak pegang pun tak kuasa.....lepas tengok kolam ikan keli mira pegi pulak kat haiwan-haiwan ternakan....ada ayam kampung dan sekarang baru mira tahu kalau ayam kampung ada tanda putih kat cuping dia kalau tak mmg tak tahu nak bezakan ayam kampung dengan ayam daging....pastu ada angsa.....ada burung merak....tapi mira tak ambik gambar merak tuh...merak tu tak nak plak kembangkan badan dia...lagi dia lari ada lah...ahhh tak kuasa nak tunggu.....so blah dari dari situ


HIHIHIHIHI ada iklan sikit...ni ha nak citer sikit pasal CC nih...CC ni kakak angkat mira yg jual...jadi mira pun cubalah minum sebab tengok perubahan pada dia...bulan ni dah masuk bulan ke-2 mira minum...alhamdulillah mmg best dan sedap rasanya...rasa coklat campuran kopi sikit....tapi yang paling utama mira dapati kulit muka semakin bersih dan berseri-seri..kesan bisul kat muka mira pun dah semakin hilang mmg tak ada tanda langsung....pastu part-part gitewww semakin montok tau...gua tak tipu sama luuu .... sampai hubby mira pun perasan....siap tegur.....kenapa lain je sekarang....makin umppphhhh...nak citer lebih kat sini pun tak boleh....bahaya uuuuuu

Harga pun berpatutan tau...RM59.90 cukup untuk stok sebulan....dan sekarang sesiapa pun boleh mendapatkan kulit dan bentuk gitew-gitew yang menawan...kalau ada sesiapa nak cuba...silakan....cuma RM 59.90 termasuk penghantaran di Semenanjung Malaysia...nanti mira suruh kakak angkat mira poskannnn...stock sentiasa ada...(mira tolong dia aje.....dia belanja mira makan...ok lah tu....)


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net