By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 10-Feb-2009 14:17 Email | Share | Bookmark
Citer Kat PD (Part 2)

Sebelum apa-apa..Mira nak ucapkan SELAMAT HARI JADI YG KE-6 TAHUN buat Hakimi Putera pada Kak Baayah Kita ( http://kimiein.fotopages.com/ )....Insyallah Kak....Suatu hari nanti dapatlah Kimie adik...Akak jangan putus asa ye....Oleh tu terimalah Hadiah Cyber dari Mira buat Kimie....Semoga Kimie menjadi anak yang soleh....Aminnnnn


OKKKKK.....Sambung balik citer masa percutian kat PD. Yang ini plak aktiviti kitaorang tengah berkaraoke...masa tu dlm pkl 1 pg..masing-masing boring duk umah je kan..jg kitaorang semua turun berkaraoke lah. nasib baik ada 1 bilik kosong kalau x alamatnya layan astro je lah.....


Ni masa kami semua pakat jenjalan cari makan....sementara tu jenjalan kejap...sempatlah singgah kat blue lagoon...mmg cantik permandangan kat sini. tapi air laut bukan main jauh lagi...nun jauh di sana. angin jangan cakap lah...nyaman sekali dong....tapi mira nak bg tau ni...korang cuba tengok gambar mamat tgh syok tido....kelakar kan.....masa kat sana kitaorang semua pakat ketawakan dia.....


Lepas bergambar kat blue lagoon kitaorang g plak kat menara api sempadan N9 ngan Melaka. Kalau nak ikut peraturan kena jalan kaki merentasi hutan untuk sampai kat Menara ni. Tapi tengok ramai yg naik bawak keter ..kitaorang pun ikut aje lah...laaaa nasib baik naik keter...kalau jalan kaki mau semput..silap ari bulan x sampai pun kat atas sana. lagi pun takut arrr ... hutan saja....kang terjumpa haiwan yg tak sepatutnya jumpa.....abis lahhhh


Sebelum balik bergambar dulu kat pintu gerbang Hutan Rekreasi ni dulu....


Ni plak bergambar kenangan sebelum balik KL. Bergambar kat sekitar taman yang ada kat resort ni. Cantik sangat ...mmg best untuk bergambar...kalau buat fotografi perkahwinan pun cantik...jom je layan gambar seterusnya.....




Masa dalam perjalanan balik KL singgah jap kat Muzium Tentera Darat. Ini salah 1 kenderaan yg berada kat Luar Muzium tersebut...dapatlah bergambar jap. Ingat nak masuk tapi tutuplah pulak. Kenalah datang lain kali.....


Jadi inilah sebahagian gambar2 semasa mira berada di sana. Kalau nak d ikutkan byk lg gmbr...kang jemu plak nak tengok


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net