By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 6-Jan-2009 09:01 Email | Share | Bookmark
Pertunangan Norlie & Khairul

Salam semua....Ha....baru lah nak update....ingat nak siapkan N3 ni cepat...tapi biasalah...penyakit MALAS datang balik daaaa...tak pe tak pe, mira dah pun siapkan N3 Majlis Merisik dan Pertunangan sepupu Hubby kat Kampung Pulau, N9.... bertemakan warna Merah dan Putih.....

Gambar mira tak lah banyak sebab mira bz dengan kenduri dan tangkap gambar. Kalau ada kemera DSLR lagi best kan. gambar mesti cun giler macam dilabangi ngan kak baayah punya kualiti gambar. Mira guna kamera biasa je....nak beli DSLR tak ada budjet lagi. Sekarang ni nak kena simpan duit....takutlah dengan kegawatan ekonomi sekarang ni. Jomlah layan gambar seterusnya .........









View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net