By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 15-Dec-2008 05:45 Email | Share | Bookmark
Perkahwinan Kek Rembau

Semalam Mira bersama keluarga mertua dan ipar-duai ke Majlis Perkahwinan Sepupu hubby mira kat Rembau...sampai awal lah jugak...bila dah sampai awal...makan pun awal lah kan...lepas makan dah tak tahu nak buat apa. melaguk ajelah...tengok orang makan plak. Masakan kampung ni mmg sedap...Mira makan sampai 2 pinggan beb...lapa giler ni...dari pagi tak makan...lepas makan...g plak ambik cendol....aduh tengah panas2 ni dapat plak cendok....perrggghhhh sodap.....tapi sori ye gamba tak de....sbb sedang sibuk menikmati juadah yang terhidang.....eeemmmm

Inilah Pengantin nyer....dan ini ajelah gambar yang dapat di ambik...orang punyalah ramai....asyik berlanggar-langgar je...last2 mira blah dari kelompok ramai tu...makeup pun dah cair ...baik chau dulu..pelamin plak kat dalam umah...alamatnya tak kuaso den nak merempuh keadaan itu....


Ini plak masa baru sampai. Sampai je jumpa2 sedara dulu. lepas tu apa lagi soruuuu la....perut lapakkkk


Aqilah (anak buah mira paling kecik) ni tgh mood kurang baik ...sbb baru lepas demam. Lagi pun waktu tu waktu dia tido..tu sbb masam je muka dia... kitaorang dah buat lawak bodoh pun dia tak ketawa...last2 kitaorang yang ketawa sendiri....


Ha.... ini dia pengantin baru bertemu plak ngan pengantin lama....rasa dapat jugak aura pengantin baru ni...rasa muda kejap.....ala mira pun bukannya tua sangat punnnn


Interprame dulu laki bini ni...apa2 pun bergambar jap dalam keta sementara menungguk mertua datang...apa macam ok takkkk




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net