By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 29-Aug-2008 00:41 Email | Share | Bookmark
Besday Lagi

Nampak nyer bulan 8 ni mmg ramai yang menyambut besday. Kali ni besday kakak saudara Mira. Sebenarnya dah lama dah besday dia rasa nyer 3 minggu lepas kot. Baru sekarang baru berkesempatan nak update. Besday ni pun tak rancang pun...mira pergi umah kakak saudara Mira pun cuma nak menyebok kat umah baru dia. Rumah dia kosong lagi..baru lepas renovate...Jomlah layan gamabar dari Mira seterusnya ni

Kek yang disponsor....yammmm yammm sedap


Kak Ita ngan Mek (mak) dan anak2....riuh sangat masa nak potong kek ni. Mek ni melatah orang nyer..kalau kena usik sikit mulalah melatah, sampai habis kek tu hancur kena cucuk2 oleh Mek...hancur-hancur pun makan ajelah kek tu...salah kitaorang jugak....


Ni plak Mira ngan Hubby...ni masa seminggu lepas gugur. Tengok tu muka pun pucat je...rasanyer dah lama tak interframe ni....


Akhir Sekali Mira dapat Award lagi. Kali ini dari Ziela....Ok Ziela mira dah gantung kat 'umah' Mira ni...Thanks ye


Dapat Ucapan dan Hadiah dari Wak Kumis...Selamat Berpuasa ye Wak...Tima kasih....ingat jugak kat Mira ni yang buat sayang ni


Dapat award dari kawan baik mira iaitu Liena http://lienazamri.fotopages.com/
Sesungguhnya persahabatan dan hubungan baik amat penting...yang perlu sekali dalam perhubungan mesti ada sikap kasih sayang, menghormati dan suka duka dimasa susah atau senang....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net