By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 21-Aug-2008 10:16 Email | Share | Bookmark
Demamlah Pulak

Patutlah sakit tekak 2 3 hari ni. Rupa-rupanya nak demam. Dua-dua demam pulak tu. mmg sehati sejiwa betul mira ngan hubby. Tapi susah jugak 2-2 demam tak tahu nak mengadu kat sapa. last2 hubby mira jugak yang kena mengalah...maklumkah bini dia ni kan masih berpantang...hihihihi...nak tak nak kenalah layan mira macam puteri....tapi mira ni taklah kejam sangat cuma mengada-ngada je...


Ala cian nyer.....hai bang deman2 pun hp tak tinggal jugak ke


Wah seoronoknyer sakit2 pun dapar award lagi. kali ni dari Zira http://azieyra82.fotopages.com/ thanks zira, ingat jugak dekat akak ni ha.

So akak gantungkan award ini kat umah fp akak


so kali ini mira nak bagi jugak award ni kepada :
Fazzarinna http://fazzarinna.fotopages.com/
Zai Kulim http://zbintim.fotopages.com/
Salleharon http://salleharon.fotopages.com/
Azue http://azueriena.fotopages.com/
Dila http://dilabangi.fotopages.com/
SitiOne http://sitione.fotopages.com/
Wawa http://ssalwa.fotopages.com/
Ibu Qasih http://qasihku.fotopages.com/
Watie http://shahwatie.fotopages.com/
CT http://aimct08.fotopages.com/


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net