By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 20-Aug-2008 04:10 Email | Share | Bookmark
Dapat Award ngan kena TAG

Bestnyer dapat Award...inilah pertama kali baru dapat Award...dapat dari Amy http://rozamy.fotopages.com/ terima kasih amy sudi mengawardkan pada akak. dapat gelaran dato tak lawak je

Ini dia award nyer....



Ok kali ni mira nak awardkan plak pada :
liena zamri http://lienazamri.fotopages.com/
Norlie http://norlie84.fotopages.com/
Kamalina http://kamalina3773.fotopages.com/
Salleharon http://salleharon.fotopages.com/
Wak Kumis http://-teksi-singapore.fotopages.com/

ada ramai lagi mira nak bagi award ni..tapi cukuplah 5 ye


Edisi TAG
Dan tag ini telah dikenakan oleh CT http://aimct08.fotopages.com/ ...bagi tak menghampakan sesiapa mira siapkan tag ni...ni pun tengah tak ada keja leh lah siapkan...maklumlah cuti lameeeee

RULES
The rules of the game get posted at the beginning. Each player answer the question about themselves. At the end of the post, the player then tags 5 people and posts their names. Then goes to their blogs and leaves them a comment. Letting them to know that they have been tagged. Let the person who tagged you know when you've posted your answer.
So now, on to the questions...

1) What were you doing 5 years ago?

Yang paling mira ingat tahun 2003 adalah tahun ketiga mira berkahwin tapi tak ada anak lagi. pegilah check kat doc...hasil pemeriksaan mira ngan hubby ok je tapi mira ada masalah hormon sikit. petua nak ok kan hormon tu kena gi holiday untuk tenangkan pikiran. tapi tak holiday pun...holiday kat umah je

2) What are 5 things on your to-do list for today?

Hari ni hari Rabu :-

2.1 Bangun pagi terus tengok TV dulu..citer katon...best
2.2 Pastu masak nasi goreng....nasi lebih semalam...nasi goreng bodoh aje...bodoh2 pun sedap tau
2.3 Teringin plak nak makan cokodok pisang...masaklah...makan punya makan tak cukup daaa
2.4 Mentenet dari 12 tgh spilah 3.15ptg
2.5 ptg tgk citer indon tv3 LEGENDA..suka jgk layan. citer tak masuk akal dah namanyer dongengkan..tapi citer dongenglah yg nak tengok...pastu sambung tgk citer Akukah Tanggang, Ezora dan Wulun.... sambil tgk tv sambil mkn goreng pisang ngan popia org jual kat sekitar umah...
2.6 masak bubur nasi mkn ngan ikan 3 rasa....ikan 3 rasa beli kat kedai....dlm ptng mana leh masak2
2.7 tgk tv kejap citer hantu kat tv2. kisah benar ni...tengok tau
2.8 last sekali sebelum tido....mentenetlah sampai 2 pg.....maklumlah hubby tak ada...gi PD

3) What are 5 snacks you enjoy?

3.1 Twisties cheese (warna merah tu....layan beb)
3.2 Kuali dalam pek merah tu (kat kedai runcit ada jual...tapi tak ingat plak nama pek tu)
3.3 Dadih (Buat sendiri pastu makan sendiri)
3.4 Coklat coudbary (sentiasa ada stock...nak tambahkan tenaga bila kurang )
3.5 Apple Fuji (mesti ada...tiap2 hari mesti makan lepas makan berat....nak melawaskan)
3.6 Biskut Bantal, best tau makan sambil tgk tv...kunyah2 sampai tak sedar dah habis.

4) What are five things you would do if you were a billionaire?

Alamak tak pernah terpikir plak tapi ini pikir2 lah kalau ada ye insyallah

4.1 Nak menderma kepada fakir miskin, badan kebajikan anak2 yatim dan rumah org2 tua.
4.2 Nak beli beberapa kelengkapan untuk surau dan masjid.
4.3 Nak gi ke tanah suci bersama keluarga.
4.4 Nak selesaikan hutang, umah,kereta.....dsb....
4.5 Nak bukak restoran....abg ipar mira chef kat hotel istana..boleh buat perniagaan keluarga.
4.6 Nak mendapat rawatan terbaik buat mama ngan abah mira.
4.7 Nak baiki rumah kat kampung.
4.8 buat simpanan untuk masa susah nanti.

5) What are five jobs you've had?

5.1 Kerja kat Uda Daya Urus Sdn Bhd...satu tmpt kerja ngan Hubby...disitulah cinta berputik

5.2 Kerja kat Menangfax Sdn Bhd sampai sekarang.....

2 tempat kerja je...tak sampai 5...pekeja setia ni

ok sekarang mira nak bagi tugasan ini kepada 5 orang ahli FP yg terpilih, mereka ialah...jeng....jeng...jeng.......:-
1) Rinna http://fazzarinna.fotopages.com/
2) Zai Kulim http://fazzarinna.fotopages.com/
3) Dila Bangi http://dilabangi.fotopages.com/
4) Amy http://rozamy.fotopages.com/
5) Kak Baayah http://kimiein.fotopages.com/


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net