By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 9-Aug-2008 13:13 Email | Share | Bookmark
Berita Sedih

Semalam 08.08.08 adalah hari yang amat menyedihkan bagi mira...mungkin bagi sesetengah orang ini adalah tarikh 'bagus' bagi mereka tapi tidak sama sekali bagi mira...mira keguguran semasa 3 bulan kehamilan....sedih..memang sedih...puas mira menangis...selama 7 tahun menunggu memang belum rezeki untuk ada anak sendiri...tapi mira tetap bersyukur kerana Allah memberikan mira merasa saat kehamilan....memang indah sekali...

Bangun tidur mira dapat ada sedikit darah keluar dan terus pergi klinik...setelah diperiksa mira dirujuk ke HUKM untuk rawatan lanjut....sampai saja kat hospital mira terus keguguran...sakit rupanya keguguran ni...berpeluh-peluh jugaklah....setelah diperiksa doktor suruh masuk wad untuk cuci rahim sepenuhnya....inilah kali pertama mira masuk wad...sama wad dengan mereka yang bersalin...Ya Allah...tangisan bayi memang selal kedengaran....lagilah sedih...tapi ada 3 lagi yang keguguran...boleh jugak berkongsi cerita...kurang lah sedih tu...tapi bila dan senyap tu mulalah datang sedih balik...

so hari ni mira dah balik rumah..dan mc selama 2 minggu...kena berehat dan berpantang macam orang bersalin jugak...so 2 bulan kena berehat....insyallah selepas 2 bulan kenalah plan nak anak lagi....doakan mira ye....

mira nak mintak pendapat dan pengalaman dalam berpantang. maklumlah mira ngan hubby mmg 0 dalam bab-bab ni...kalau sudi berkongi...ceritalah sikit...lebih2 dalam pantang larang dalam tempoh berpantang. so ubat apa yg sesuai mira ambik untuk memulihkan rahim.....tolong ye

ni lah sebahagian gambar masa kat hospital..sori gambar kureng sikit...ambik pakai hp je...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net