By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 19-Jun-2008 04:24 Email | Share | Bookmark
Makan Sempena Besday Mira

HAPPY BIRTHDAY TO PUTERI QISTINA BATRISYIA (18 JUN 2008)
Sebelum itu Mira nak ucapkan Hapi Besday untuk Puteri Qistina Batrisya anak dara kepada kakak angkat mira iaitu Liena Zamri ( http://lienazamri.fotopages.com/ ) yang ke-5 tahun...mira sayang sangat kat puteri yang mira dah anggap macam anak sendiri...Puteri sekarang semakin cantik...besa nanti mesti ramai yang kejar ni.....ok inilah puteri yang mira maksudkan tu...antie sayang Puteri....muahhhh


Besday mira ari tu adik mira belanja makan Pizza Hut...mira mmg suka sangat makan pizza hut lebih2 lagi pizza hut ada promotion makanan baru Pizza Starbites...mmg sedap ...paling sedap tang sosej tu...cubalah sementara tengah ada ni...

Tengoklah muka mira tu...agak kurang bermaya. sekarang kerja berlambak2 kat opis..sampai muka pun dah hilang seri...stressss....nak layan fp pun tak sempat...balik rumah plak dah penat giler sampai nak on internet pun tak bermaya...tapi kalau sehari tak tengok fp rasa macam kurang seri lah dalam hidup ni





HADIAH DARI HUBBY



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net