By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 5-Jun-2008 04:48 Email | Share | Bookmark
Gelagat Kami Berdua @ Jom Heboh, Bukit Jalil

Jom layan pic kali ni...Ni plak gelagat kami masa berjalan-jalan dan memborong kat Jom Heboh hari tu..Kali ni hubby mira lebih bersemangat nak menghebohkan suasana...tapi enjoy jugak...

Sempat lagi bergambar dengan monyet ni. Tak tahulah mana datang ni...lagi pun monyet ni belaan pakcik ni...tak kenal pun tapi disebabkan pakcik ni bawah monyet rasa nak bergambar plak. Mira ingat nak pegang jugak monyet tu...tapi tak beranilah kang kena gigit kan...susah plak....Lagi pun monyet ni tengah haus...agaknya dia pun pening dengan keadaan riuh kat sana.


Tu dia....apa lagilah hubby mira nak beli... ini pun mira dah marah...jangan nak beli lagi...macam mana plak nak bawak balik nanti...bukannya bawak kereta..naik motor aje...susah nak angkut....kalau nak ikutkan hati semua pun nak beli tapi keadaan tak mengizinkan....


Ni masa nak balik dah....sempat lagi berposing berdua....laki bini mmg gila bergambar ....masa ni tengah tengok staff TV3 menyanyi lagi Jom Heboh....bolehlah...itu pun sebab nyanyi ramai-ramai..bukan nak dengar depa menyanyi tapi nak tengok personaliti TV3 yang glamer tu


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net