By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 1-Jul-2009 13:53 Email | Share | | Bookmark
Anak-anak kita

Kali ini edisi anak-anak kita...ceria...manja...cerewat....degil...apa pun perangai mereka..merekalah permata Ayah dan Ibu...






Code:
Komenter kali ini jatuh kepada As mama kepada ain http://aensufia.fotopages.com/..silalah as ambik award ni yek..tima kasih kerana sudi terjah fp akak yg tak seberapa nih


Saturday, 27-Jun-2009 15:41 Email | Share | | Bookmark
Wonderful Birthday Party

25 Jun 2009 jam 8.30 malam...Bertempat di Restoram JM Beriani House, Bangi berjumpalah kami semua di Majlis HariJadi Nuyin anak kepada Kak Azue....walaweiii meriah sangat-sangat dan hepi giler...tak teruncap dengan kata-kata....Tima kasih jugak kat Abang Rahim dan tenaga pekerja semua atas layan VVIP pada kami...Sporting habis arr Abang. Rahim ni...Len kali join TKB yek...Ha....korang tengok saja gambo kemeriahan tersebut





Lepas tu sambutan untuk Wana plak..kebetulan bulan yang sama. So kita sambut semua nyer sekali..nampaknye ramai yang sambut besday bulan 6..kan kan..kan



Jeng..jeng...jeng....ada kejutan untuk Madam CTone...iaitu sambutan anniversary ke 10 beliau. Kebetulan sama tarikh dengan besday nurin. CT mmg tak tahu kezutan ni...punyalah dia terperanjat sampai menitiskan air mata tau..tapi aku tak sempat ambik arr..kamera x de kat tangan aku ketika itu



Inilah beberapa piccas kegembiraan kami...jelas dan terbukti persahabatan kami ibarat adik-beradik..






Ni plak antara menu yg sempat aku snap..sebenarnya ada banyak lagi makanan dan minuman..tapi memandangkan kemera ni selalu berada di tangan Mr. Johar tak sempatlah aku nak snap gambo yg lain...ni aje yg sempat..tapi aku cakap kat korang..makanan kat sini super sedap giler...aku nak makan sini lagi weiii


Gambar masa nak balik ni..sempat lagi bergumbira...


Code:
Buat kali kedua ni aku nak kasi award kat Presiden TKB iaitu Dak Ina http://fazzarinna.fotopages.com/...sapa tak kenal dia kan...OK Na...ko ambik award ni..jgn simpan buat pekasam plak..ko tempek kek umah ko yo..


Dapat Award dari Pidah...
Code:
Ini plak aku dapat dari Pidah aka bini sarip aka sirap...tima kasih dik..len kali akak mencopot lagi kek fp ko


Wednesday, 24-Jun-2009 01:21 Email | Share | | Bookmark
Terhangat Di Pasaran

Korang Layan Aje N3 Terbaru Dari Aku Kali Ini........



Aku juga nak mengucapkan HAPPY BIRTHDAY BUAT SYU http://syuhaiza.fotopages.com/

SEMOGA PANJANG UMUR, MURAH REZEKI DAN DIKURNIAKAN KEBAHAGIAN YANG BERPANJANG...

Untuk Miss. Dana Yang Cute silalah ambik award komenter terpantas ini...Wah dalam senyap ko mengecop yo...teruskan dek..kumpul award ko yo


Tuesday, 23-Jun-2009 03:11 Email | Share | | Bookmark
Melawat IEZAH @ PPUKM

Assalamualikum kenkawan ku sekelian.... ok arr ni aku nak citer pasal semalam. Semalam lepas abis kerja aku ngan somi aku gi melawat Iezah http://faimin97.fotopages.com/ kat PPUKM. Aku dapat sms dari Iezah ahad malam yang dia dah masuk balik Wad setelah mintak cuti 2 hari untuk keluar dari Hospital. Semalam aku sampai Iezah tengah makan dan ditemani seorang kawannyer. Masa aku sampai Mr. Amin belum sampai lagi..tup tup tup kejap tuh timbul....dia tak perasan aku yang montel terpacak kat kaki katil tuh...bila aku tegur...terperanjat dia... adakah dia tak nampak aku ke atau aku ni kecik sangat

Aku tengok Iezah makan sikit je..mana tak nyer berborak je yang lebih pastu ketawa ... hehehehe..aku tengok Iezah memang nampak sihat...tapi doktor nak dia berehat kat Hospital tuh...aduhai....mesti boring giler kan..Aku duk 1 hari kat wad pun dah macam nak giler...Ok lah...korang mesti nak tahu Iezah sakit apa kan....emmmm aku rasa biarlah Mr. Amin dan Iezah sendiri yang bagi tau korang...aku dah tahu dah tapi Iezah kata rahsiakan dulu..Iezah nak buat N3 terbaru pasal ni...cuma kita doakan yang terbaik untuk Iezah..OK...

Gambar pun aku tak ambik banyak sebab nanti nurse kat sana sound plak...ni pun aku bawak minah olympus aku jek....Bro Nikon aku kasi rehat kat umah sebab Khamis ni nak kena Keja...wakakakakaka



Ok aku dah siapkan anugerah bling bling untuk komenter terpantas kat FP aku nih...jeng jeng...jatuh lagi kepada SUK TKB..sapa lagi kalau bukan Dak Watie http://shahwatie.fotopages.com/ aka Bini Si Arin. Dah 3 kali watie dapat anugerah ni...akak jugak tak dapat lagi nak memboloskan diri kat FP watie...Hai lah watie...bila akak nak dapat daaaa


Saturday, 20-Jun-2009 10:59 Email | Share | | Bookmark
Oldtown Coffee



Den sempat jugak gi Jusco Seremban 2..selalu kalau balik kampung memang tak sempat pun nak jenjalan. Tapi pada hari tu den nak pegi umah pak sedara laki den ngan jusco ni jek. den nak cari kasut ngan handbeg tapi tak ada yang berkenan plak. Lagipun den rasa kat sini boring arrr. Jusco kat sana tak lah sebesar mana pun. Bangunan jek yang besar tapi jusco kecik je...banyak kedai-kedai sewa..tapi tak memenuhi citarasa pun. Den paling lama tengok ikan kat akurium tuh...cantik



Lepas jenjalan laki den kata nak manjer makan kat SR sempena besday den..tapi pegi-pegi jek...aikkk dah penuh...tak ada tempat kosong arrr..malas plak den nak menunggu..last-last den ajak makan kek oldtown je...sebelah je ngan SR nih..nasib baiklah den ni penggemar roti..leh lah makan roti kat sana. Nak makan berat-berat dah lewat petang...so den oder roti pelbagai jenis...kenyang jugak...makan ni den manjer laki den..SR tu nanti den nak tuntun jugak



Tengah syok makan pak sedara laki den call dan suruh balik cepat...kelam-kabut den menelan roti tuh...nasib baik tak tercokek...dia suruh ambik sepupu den tu dan pegi Pasar Malam kat Salak...pak sedara aku tuh beli durian bukan main banyak sampai penuh bonet keter...katanyer nak makan dan separuh tuh nak buat tempoyak..


Code:
Den ucapkan tima kasih kat Dana http://houridana.fotopages.com/ sebab poskan adeyah untuk aku.. dan juga kepada Snap Malaysia http://www.snapmalaysia.com/index.php/topic,424.0.html atas ucapan mereka semua..


Buat kali ke-3 Wani http://norwaninorwi.fotopages.com/ telah menjaya memboloskan dirinya ke komenter terpantas den. Wah Wani semakin cepat ko ye..nanti kumpul banyak-banyak tau. Rajin-rajin lah singgah sini .. OK


[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net