By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 12-Jul-2009 10:32 Email | Share | | Bookmark
XTVT Jalan dan Bersua TKB





Dan berjumpalah kami di Doraisamy macam-macam ada...opppsss ni bukan restoran ke cafe ke tau tapi kedai tepi jalan je....best woooo tempat open cam ni..pasal makanan jangan risau..cakap je nak apa..semua ada...tapi den paling suka sup..sedap sangat...otak-otak pun den suka gak...pendek kata makan, berborak dan ketawa jelah keja kitaorang nih...jom layan piccas seterusnya..





Pada malam tu den yang paling awal sekali balik...dah penat lah..dari pagi sampai ke malam keluar. Mata pun dah berat dah ni...

Quote:
Award untuk wanie http://norwaninorwi.fotopages.com/ sila wanie ambik award ni yo


DI KESEMPATAN INI DEN NAK UCAPKAN SALAM TAKZIAH BUAT CTONE http://madamct.fotopages.com/ ATAS PEMERGIAN AYAH TERCINTA KE RAHMATULLAH PADA 13 JULY 2009. SEMOGA ROH ARWAH DITEMPATKAN DI KALANGAN ORANG-ORANG YANG BERIMAH...AL-FATIHAH


Thursday, 9-Jul-2009 13:45 Email | Share | | Bookmark
Aku dan Durian Lagi

sebenarnya den masih tak puas lagi makan durian. Semalam den, somi, adik ngan nenek sedara den pergi pekena durian. Den memang teringin sangat nak makan durian kek situ. tak mau makan kat umah..kalau bawak balik rumah feel dia lain sikit. Jadi kami pun bernikmatan kelazatan durian dimalam hari..




Hari ni ngan esok den mc. Lagi pun den memang tak cukup rehat..dah seminggu den betul-betul tak cukup tido...sebab apa...den tak leh citer kat sini...sori arrrr....dah lah tak cukup tido den makan durian banyak plak tu..pagi bangun nak pegi keja tu den rasa lain macam sikit...terus siap dan pegi klinik...akhirnya doktor suruh den berehat 2 hari kek umah...seronoknya...dah lama den tak dapat mc...balik dari klinik den makan ubat den tido puas-puas.


Quote:
Komenter terpantas...den nak bagi lagi kak Kak Azue http://azueriena.fotopages.com/ buat kali yg ke-4...amboi makin menganas kak azue mengcopot yek..ok kak azue..ambk ye award ni..sematkan kat FP kak zue..



Monday, 6-Jul-2009 08:55 Email | Share | | Bookmark
Karok N Gelek Sakan@Redbox Pavilion

Ahad 5 July 2009
Bertempat di RedBox Pavilion, Kuala Lumpur
TKB & TLM telah bergabung tenaga dan sore dalam majlis happening iaitu berkarok...

Pagi-pagi Kzue dah sms tanya den kat mana. Den masa tuh baru lepas mandi..tengok jam mmg den macam dah lambat dah..aduhai hati den dah mengiggil dah ni..tak saba nak berjimba dan berkarok..dan akhirnya seperti yang dirancangkan semua berjalan dengan baik sekali. Tak terucap den masa berkarok tu..semua gila menyanyi..yang bestnya ada backup dancer...hehehehehe...dari awal sampai habis kzue langsung tak duduk diam...nari sana nari sini...dan ada plak penyanyi latar yang mengamatkan suasana.

Ni nak kena plan berkarok lagi ni...den tak puas arrrrr......









Gambar ni den paling suka sangat...tarian dragon ball dari kzue...hehehehe...dan gamba mat & minah rock...yeah....yeahhhhhh



Quote:
Ni den nak tempek award dari KZue http://azueriena.fotopages.com/ tima kasih kzue..marbeles arr award ni...merah gitew...piwettttttttttt ...i lap u lah kzue


Quote:
Dan den pun nak kasi award pada yg terpantas kali ni...tak lain tak bukan jatuh kepada Dik Dana http://houridana.fotopages.com/ ....hehehe...ambik dana...so simpan baik-baik tau..


Monday, 6-Jul-2009 01:59 Email | Share | | Bookmark
Rezeki Jangan DiTolak

Ni beberapa gambo makan-makan kat Pizza Hut bertempat Tesco Ampang. Makan-makan kali ni dihadiri oleh Abang ipa den bersama isteri dan anak-anak, ibu dah ayah mertua dan dan beberapa kanak-kanak yang dijaga oleh mak mertua den. Makan-makan kami kali ni dibelanja sepenuhnya oleh adik ipo den..Sorang-seorangnya adik Ipo Den yang ada...itu yang pakai cemin mato tu ha..belum berkahwin tapi den tak tahulah dah ado makwe ke tidak. Keja sebagai Pensyarah kek UM..umur...sebayo den 31 tahun.




Malas pulak den nak buek karang hari ni..Mato den ni mengantuk ha...semalam pagi2 dah berkarok ngan member TKM & TLM...itu den update kendian yoo...tak habis nak edit laie..

Code:
Ni dapek award dari Dana http://houridana.fotopages.com/ . rasanya ni untuk kali kedua ni..kan dana kan...tima kasih yo dana...i lap u lah


Quote:
Award ni Den nak kasi Kak Azue http://azueriena.fotopages.com/ atas kepantasan dia mencopot kek FP den..ni dah kali ke-4 dah...tambah lagi award lagi ye Kak Azue (ratu geles 100%)


Friday, 3-Jul-2009 01:00 Email | Share | | Bookmark
Kenduri Akikah PU3

Ini masa Majlis Kenduri Akikah Puteri Sulung pada Sepupu Mira. Tapi kalau korang perasan mesti tak nampak acara masa Majlis tu kan. Bukan apa..Mira tengah sibuk masa tuh..Johar pun sibuk dengan kerja-kerja kenduri jadiiiii tak adolah gambo nyer yang ada pun masa makan-makan itu pun bila tetamu dah reda...tengok tuh..Mira pun sampai tak sempat nak salin baju pun. Pakai T-shirt je..sempat tukar tudung jek..nampak sangat sibuk tuh...Layan lah dengan beberapa piccas yang tak seberapa nih..





Code:
yahoooo akhirnya dapat jugak mira memboloskan diri kat FP watie..mak aii bukan susah lagi nak mencopot kat FP dia...OK Dak Watie..akak sematkan award cun tu kat sini ye...tima kasih cayang....


Code:
Komenter terpantas diberikan lagi kepada As iaitu Mama Ain http://aensufia.fotopages.com/ buat kali ke-2...memang pantas sekali As mencopot yek...teruskan lagi usahamu ye As..sudi-sudilah menerima award seterusnya ini...gantung kat umah ok...


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net