By: Mira Johar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 19-Oct-2009 02:10 Email | Share | | Bookmark
Jenjalan Beraya

Assalamualaikum...
Apa yek nak citer hari ni...Mira ni tak berapa nak becerita tapi klu jumpa tu tak reti duk diam...
errrmmm....oklah kali ni Mira nak kongsi aktiviti Mira bersama Kak Azue, Watie Dan Ila gi
jenjalan raya ke beberapa rumah kenkawan antaranya rumah Pidah kat Seri Kembangan,
Umah Kak Yati Kat Bandar baru Bangi ngan Umah Eayda kat Banting.. Tima kasih kat semua atas jemputan OH tu yek...kenyang sungguh perut kami...jom ler layan beberapa gambar yang sempat Mira snap..kali ni gambar tak banyak sangat sebab mula-mula perut lapa sangat...pastu kenyang sangat

Ni masa beraya kat Umah Pidah...Maaf ye hanya gamba ini saja yang sempat snap..First rumah yang kami serbu...masa tu perut jangan tanyalah lapa giler..mau tak nyer...kira bekpes kat umah Pidah ni..apa pun tak makan lagi...sampai jek tengok meja dulu..duk jap terus ambik makanan dan ngap...byk gak makanan kat umah Pidah..ada Soto Nasi, Bihun Sup, Kuah Kacang, Krimpuff, Kuih, Bikut Batik dan air jambu yang sedap dan manis-manis buah itew...i like....tapi jangan tak tau..sempat gak Mira tapau biskut batik ngan krimpuff...sedap giler beb...dalam keter kami duk bantai makan....marbeles gua cakap luuuu


Lepas beraya umah Pidah kami semua berangkat ke Rumah Kak Yatie dari FB...berpusing-pusing gak cari umah Kak Yati nih tapi tak sesat pun cuma tak ingat jalan jek..Sampai kat umah Kak Yati kami makan gak..Kak Yati buat Bihun Sup ngan Makaroni Goreng....Sedap...

Si Suami sibuk park keter dan berborak....Si isteri dan Dara tetap dengan Posink bawak pokok..


Bergambar ngan Kak Yati


Lepas ni distinasi kami nak ke Banting umah Eayda plak...tapi kami pergi berempat..bujang-bujang semua sebab nyer para suami semuanya ada kerja dan ada hal..setelah diizinkan kami pun bergerak solo...bujang gitew...masa tu tak seda diri jap...

Dengan berpandukan plan tanah kami semua selamat sampai kat umah Eayda..tak sesat pun..lancar jek perjalanan kami. Kat umah Eayda pun macam-macam ada..nasi beriani ada..kuih ada...bihun goreng ada laksa pun ada..Mira makan laksa ngan buah-buahan jek..dah kenyang sangat dah masa tu...Lepas makan dan nak balik masa tuh..kami pun sempat arr berposing ngan Eayda..



Aktiviti kami tidak berhenti setakat itu..sambung lagi melepakkan diri kat Alamanda..sbb dah bujang kan semua jadi...nak jenjalan dah penat jadi kami lepak kat Burger King sbb ingat nak ambik gamba kat pokok-pokok buluh..tapi tu lah...bila dan berborak dan makan tengok-tengok dah gelap dah..hampeh...nak ambik cantik mcm mana kan..tak berapa nampaklah buluhnya..tapi posink jugaklah....tapi tak puas hati sangat-sangat..



Ok...ini award ke-7 untuk Pau...Silakan ambik ye Pau


Yahooo...dapat award dari Kak Azuedan Ita...cantik seh award ni..den suka den suka den suka...



Wednesday, 14-Oct-2009 01:14 Email | Share | | Bookmark
Majlis Perkahwinan Izuan & Irma

Apa nak citer yek...ok kali ni stop kejap citer raya dan Mira nak syer gambar sekitar Majlis Perkawinan sepupu pada Hubby Mira yang berlangsung seminggu lepas raya kat Wangsa Maju..betul-betul kat ngan Jusco..ingatkan lepas balik dari kenduri dapat window sopink dulu...tapi takdoooooooo....mertua Mira ajak gi beraya kat umah sedara..hari tu dapat gaklah pegi 3 umah..tapi maap ye gambo tak ada maleh nak nak snap...perot dah kenyang giler...mata pun dah layu jek..






SELAMAT PENGANTIN BARU IZUAN & IRMA


Award Pertama untuk MALA


Monday, 12-Oct-2009 05:31 Email | Share | | Bookmark
Terjahan Besday Watie

Tarikh 5 Oktober pukul 9.30 malam...kami dengan jaya telah membuat satu terjahan di rumah sempena Besday Watie. Rancangan ni telah diatur oleh Teacher Sallay. Mira kalu nak ikut macam tak sempat nak join sebab Mak Mira kurang sihat. Dari pukul 3 petang sampai 8 malam kat HUKM. Dah kall Kak Azue kata tak dapat join. Tapi dah rezeki terjahan ni masih ada sempat gak Mira lari ke umah Watie dan berkumpul kat Masjid Biru. Bila semua dah ada..apa lagi bakar lilin dah terjahhhhhhhhhhhhhh....Happy Besday Watie...











Award pertama untuk Wawa yang kini sedang panas panas panas berchinta


Friday, 9-Oct-2009 03:42 Email | Share | | Bookmark
Raya@Umah Ina kek Kole Pilah

Citer apa yek...ala macam kat tajuk atas le..beraya dan terjah ke Rumah Dak Ina kat Kole Pilah. Seperti yang ditetap dan dijanjikan..pada tarikh keramat 3 Oktober 2009 rombongan Teacher Sally bersepakat pergi ke Umah Duta Uben. Janji nak sampai pukul 3 petang, tapi 5.30 petang baru sampai kat Umah Ina. Jalan bukan main sesak lagi..rasanya semua nak gi OH tuh..keter berderet-deret..dari KL sampai ke Tol .. tapi kami redah gak...lagi pun Mira memang dah lama tingin nak makanan Masak Lomak Cili Padih Dak Ina...

Mira nak ucapkan ribuat terima kasih pada Dak Ina atas layanan dan pelbagai jenis makanan yang dihidangkan kepada kami. Banyak sungguh makanan ha...sampai tak tahu nak makan yang mana dulu..tapi Mira mestilah terjah nasi...lapa tuuuu...dan dapat plak tertentang mato ngan Lela Mama Damia, Sue dan Reen Mama Zaraa...jom layan gambar jom

Lepak kat RNR Seremban..menunggu Teacher Sally, Watie ngan Arin


Sempat lagi snap gambar masa kat traffic light


Aksi kami kat umah Ina...(buat cam umah sendiri jek....jgn mare ye Ina)







Award buat kali-2 untuk Mr. Amin


Dapat Award dari Dana Cute http://houridana.fotopages.com/


Tuesday, 6-Oct-2009 16:01 Email | Share | | Bookmark
OH Umah Kzue & Besday Abe Halim

Kejadian ini berlaku pada hari yg sama..dari Rembau Mira terus hantar mertua kat Desa Pandan dan tanpa balik mandi kami terus menuju ke destina rumah ke-7 (7 Perhentian dah ni) iaitu ke rumah Kak Azue kat Puchong..Masa tu jam dah menunjukkan dah pukul 10.30 malam. Agak lewat nak ke rumah Kak Azue tapi disebabkan dah janji Mira tunaikan janji itu...alhamdulillah ramai yang ada. Tapi tak sempat nak jumpa Wana dan Kak Zuraidah dari FB...gambar pun tak banyak. Masa ni dah penat sangat nak ambik gamba dan posink pun kureng. Jom lah ye....layan gambar apa yang ada jek...





Komenter terpantas buat kali-2 untuk Ita...Tahniah Ita


[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net